viernes, 26 de julio de 2013

Conceyu Abiertu por Xixón critica el Festival Aéreu de Xixón

Otru añu más los xixoneses nos atopamos con esi despilfarru llamau “festival aéreu”, una acción propagandística del exércitu español amazcaritada d’espectaculu pa tolos públicos. Nun hai d’escaezer qu’anguañu el principal pesu de les masacres perpetraes polos exércitos occidentales provienen d’estes “atracciones turístiques”.
Aparte del conceutu ideolóxicu, na situación de crisis de los servicios sociales que carez la nuesa ciudá nun nos paez afayadizo caltener festivales que necesiten d’una inversión municipal tan importante, y tan pocos réditos xenera, un solu dia de branu na fastera costera nun fin de selmana…o sea la zona y el momentu más concurríu de Xixón ensín necesidá de denguna clase d’actu belicista.
Pero esti añu ye entá mas feriente, nos carteles colos qu’enllenaron les marquesines podemos ver aviones qu’inequívocamente pertenecen a exércitu golpista de Franco y un bombarderu aleman. Amosando nidiamente que nun tamos ante un espectáculu inocente, sinon una nídia glorificación a dos exércitos que bombardearon cruelmente a la población civil de la nuesa ciudá y el nuesu pais, amás de la de dellos paises europeos.

Por too ello dende Conceyu Abiertu por Xixón refugamos esta clase de exhibiciones militaristes y pa nada inocentes y encamentamos al Ayuntamientu de Xixón que dexe de marafundiar perres n’actos qu’avergoñen l’espiritu y el nome de la nuesa ciudá.

Festival Aereo de Xixón.
Otro año mas los gijoneses nos encontramos con ese despilfarro llamado “festival aéreo”, una acción propagandistica del ejército español disfrazada de espectáculo para todos los públicos. No hay que olvidar que actualmente el principal peso de las masacres perpetradas por los ejércitos occidentales provienen de estas “atracciones turísticas”.
Aparte del concepto ideológico, ante la situación de crisis en los servicios sociales que padece nuestra ciudad no nos parece adecuado mantener festivales que necesitan de una inversión municipal tan importante y que tan pocos réditos genera, un sólo dia de verano en zona costera un  fin de semana…o sea la zona y el momento más concurrido de Xixón sin necesidad de ninguna clase de acto belicista.
Pero este año es aún más hiriente, en los carteles con los que llenaron las marquesinas podemos ver aviones que inequívocamente pertenecen a ejercito golpista de Franco y un bombardero alemán. Mostrando claramente que no estamos ante un espectáculo inocente, si no una clara glorificación a dos ejércitos que bombardearon cruelmente a la población civil de nuestra ciudad y nuestro país, ademas de la de varios países europeos.
Por todo ello desde Conceyu Abiertu por Xixón renegamos de esta clase de exhibiciones militaristas y para nada inocentes y pedimos al ayuntamiento de Xixón que deje de malgastar dinero en actos que avergüenzan el espíritu y el nombre de nuestra ciudad.

Fuente: Nota de prensa de Conceyu Abiertu por Xixón