Compromisu por Xixón asegura que la Ordenanza de Convivencia no logrará parar la protesta social


Fuente: Nota de prensa de Compromisu por Xixón

Daniel Fernández afirma que el recorte de derechos y libertades que supone la norma, se combatirá con más desobediencia cívica y más participación ciudadana.
Daniel Fernández, portavoz de Compromisu por Xixón, mostró la preocupación de la organización ante la aprobación de la Ordenanza Municipal para la Protección de la Convivencia Ciudadana y la Prevención de Actitudes Antisociales, ante la vocación de la misma de recortar libertades y derechos de los vecinos.

Compromisu por Xixón lamenta que “en Xixón se haya aprobado una ordenanza que considera a la ciudadanía unos delincuentes y a la participación social como una infracción” cuando según Fernández “los delitos se realizan en los despachos mucho más frecuentemente que en la calle, pero es muy molesto que la calle señale con el dedo a los que comenten delitos de guante blanco”.
Desde Compromisu por Xixón llaman a “desobedecer esta Ordenanza y no permitir que la calle se convierta en un coto privado de aquellos que tienen dinero, marginando las acciones de carácter social” para demostrarles que “sin dinero también podemos hacer política, y que esta Ordenanza de Convivencia no logrará parar la protesta”. Para Compromisu por Xixón el gobierno municipal quiere “a través de las sanciones económicas domesticar a los sectores más combativos y concienciados” y añaden que esta norma “se combatirá con más desobediencia cívica y más participación ciudadana”.
Daniel Fernández añadió que “en Xixón vivimos con toda intensidad una competición por parte de Foro y PP por quien aplicaba con más contundencia la máxima de la calle es mía de Manuel Fraga, maestro de Cascos e inspirador de los populares” lo que demuestra que “más allá de personalismo, representan la misma ideología autoritaria” pero desde la organización auguran una respuesta contundente “la calle es del 99% y el que intente evitarlo va a salir escaldado” concluyó el portavoz.

Asturiano
Compromisu por Xixón asegura que la Ordenanza de Convivencia nun va llograr parar la protesta.
Daniel Fernández afirma que'l retayu de derechos y llibertaes que supón la norma, va combatise con más desobediencia cívica y más participación ciudadana.
Daniel Fernández, voceru de Compromisu por Xixón, amosó la esmolición de la organización ante l'aprobación de la Ordenanza Municipal pa la Protección de la Convivencia Ciudadana y la Prevención d'Actitúes Antisociales, ante la vocación de la mesma de retayar llibertaes y derechos de los vecinos.
Compromisu por Xixón llamenta que “en Xixón aprobárase una ordenanza que considera a la ciudadanía unos delincuentes y a la participación social como una infracción” cuando según Fernández “los delitos faense nos despachos muncho más frecuentemente que na cai, pero ye bien molestu que la cai señale col deu a los que comenten delitos de guante blancu”.
Dende Compromisu por Xixón llamen a “desobedecer esta Ordenanza y nun dexar que la cai conviértase nun cotu priváu d'aquellos que tienen dineru, marxinando les acciones de calter social” pa demostra-yos que “ensin dineru tamién podemos faer política, y que esta Ordenanza de Convivencia nun va llograr parar la protesta”. Pa Compromisu por Xixón el gobiernu municipal quier “al traviés de les sanciones económiques adomar a los sectores más combativos y concenciaos” y añeden qu'esta norma “va combatir con más desobediencia cívica y más participación ciudadana”.
Daniel Fernández añedió que “en Xixón vivimos con toa intensidá una competición per parte de Foru y PP por quien aplicaba con más contundencia la máxima de la cai ye mio de Manuel Fraga, maestru de Cascos ya inspirador de los populares” lo que demuestra que “más allá de personalismu, representen la mesma ideoloxía autoritaria” pero dende la organización agoren una respuesta contundente “la cai ye del 99% y el qu'intente evitalo va salir escaldiáu” concluyó'l voceru.

Comentarios