Compromisu por Asturies llama a la participación en la manifestación convocada por CSI, CGT y SUATEA

Nota de prensa de Compromisu por Asturies.
Compromisu por Asturies hizo hoy un llamamiento a la participación en la manifestación convocada en Xixón mañana a las 12 de la mañana por los sindicatos CSI, CGT y SUATEA.
Desde Compromisu por Asturies se entiende que como ciudadanos y ciudadanas de este país tenemos que ser una parte activa de las demandes de cambio ante las políticas de saqueo a la mayoría social, que nos están hundiendo en una crisis aún mayor, y que en Asturies, como se ve en las últimas cifras del paro, están teniendo unas consecuencias dramáticas.
Para Compromiso por Asturies este 1 de mayo es un momento para expresar solidaridad y resistencia, así como para reforzar las alternativas y los proyectos que cuestionen tanto el sistema económico que nos ha llevado a esta situación, como el papel subordinado e irrelevante de Asturies, que nos condena a convertirnos en un desierto económico sin alternativas para la juventud.


Asturiano
Compromisu por Asturies llama a la participación na manifestación convocada por CSI, CGT y SUATEA. Compromisu por Asturies fixo güei un llamamientu a la participación na manifestación convocada en Xixón mañana a les 12 de la mañana polos sindicatos CSI, CGT y SUATEA.
Dende Compromisu por Asturies entiéndese que como ciudadanos y ciudadanes d'esti país tenemos que ser una parte activa na demanda del cambiu énte les polítiques de saquéu a la mayoría social, que nos tán fundiendo nuna crisis entá mayor, y que n'Asturies, como se ve nes últimes cifres del paru, tán teniendo unes consecuencies dramátiques.
Pa Compromisu por Asturies esti 1 de mayu ye un momentu pa espresar solidaridá y resistencia, amás de pa reforzar les alternatives y los proyectos que cuestionen tantu'l sistema económicu que nos llevó a esta situación, como'l papel subordináu ya irrelevante de Asturies, que nos conderga a convertinos nun desiertu económicu ensin alternatives pa la mocedá.