martes, 8 de noviembre de 2011

Bloque-UNA acusa a Gijón al Norte de gestionar la especulación urbanística en vez del soterramiento de las vías del tren

Demolición de la estación Jovellanos -Foto Asturias Verde-


Daniel Fernández, portavoz de Bloque por Asturies-UNA en Xixón, acusó a la entidad gestora, “Gijón al Norte”, de gestionar la especulación urbanística en vez de gestionar el soterramiento de las vías ferroviarias; además reclamó el soterrado hasta Veriña, tal y como recogían en su programa electoral.
Daniel Fernández, portavoz de Bloque por Asturies-UNA en Xixón, ante las noticias de modificación del plan especial de soterramiento de las vías del tren, que vinculan su ejecución a la evolución del mercado inmobiliario, acusó a la entidad gestora, “Gijón al Norte”, de gestionar la especulación urbanística en vez de gestionar el soterramiento de las vías ferroviarias.

Nota de prensa de Bloque por Asturies-UNA en Xixón.
Bloque por Asturies-UNA recordó que en la campaña electoral denunciaron que “el plan especial de vías se estaba gestionando como una operación urbanística, no como una obra fundamental para el desarrollo de Xixón, lo que se hacía patente en no querer llevar el soterramiento hasta Veriña, lo que garantiza la armonización del Concejo, pero que evidentemente ya no ofrece terrenos tan suculentos para las constructoras” y que nos condenan a “tener que acabar esta obra en un futuro no muy lejano, con el aumento de coste que ello supone frente a hacerlo todo en una sola actuación”.
El portavoz señaló que “esta evidencia se hace más patente que nunca ante los planes de “Gijón al Norte” de vincular el desarrollo del plan a la evolución del mercado inmobiliario, lo que deja en evidencia el objetivo real era liberar suelo urbanizable en el centro de Xixón para mayor gloria de las empresas constructoras”.
Desde Bloque por Asturies-UNA “no criticamos que se busquen fuentes de financiación alternativas a la aportación pública, pero una obra fundamental para Xixón no puede estar supeditada a esa financiación, porque si las vías no se soterran supondrá un lastre para el desarrollo de Xixón mucho más grande que lo que pueda aumentar el coste por no lograr las plusvalías inmobiliarias esperadas” que de confirmarse estos cambios anunciados después de las elecciones 20 N “veremos, tal y como denunciamos, que el plan de vías era un mero pelotazo urbanístico disfrazado de soterramiento de vías ferroviarias” en vez de “una actuación estratégica para el desarrollo de la ciudad, que es lo que debería de ser” que de ser asumida como tal “conllevaría el soterramiento hasta Veriña como reclamábamos en nuestro programa electoral” concluyó Daniel Fernández.

Asturiano
Bloque por Asturies-UNA acusa a "Gijón al Norte" de xestionar la especulación urbanística en vez del soterramientu de les víes del tren. Daniel Fernández reclamó'l soterráu hasta Veriña, tal y como recoyíen nel so programa electoral.
Daniel Fernández, voceru de Bloque por Asturies-UNA en Xixón, Énte les noticies de cambIu del plan especial de soterramientu de les víes del tren, que venceyen la so execución a la evolución del mercáu inmobiliariu, acusó a la entidá xestora, "Gijón al Norte", de xestionar la especulación urbanística en cuenta de xestionar el soterramientu de les víes ferroviaries.
Bloque por Asturies-UNA recordó que na campaña electoral denunciaron que “el plan especial de víes taba xestionándose como una operación urbanística, non como una obra fundamental pal desenvolvimientu de Xixón, lo que se facía patente al querer llevar el soterramientu hasta Veriña, lo que garantiza l'harmonización del Conceyu, pero qu'evidentemente yá nun ufierta terrenos tan prestosos pa el constructores” y que nos conderguen a “tener qu'acabar esta obra nun futuru, col aumentu de costu qu'ello supón frente a facelo too nuna sola actuación”.
El voceru señaló que “esta evidencia faise más patente que nunca énte los planes de "Gijón al Norte" de venceyar el desenvolvimientu del plan a la evolución del mercáu inmobiliariu, lo que dexa n'evidencia l'oxetivu real yera lliberar suelu urbanizable nel centru de Xixón pa mayor gloria de les empreses constructores”.
Dende Bloque por Asturies-UNA “nun criticamos que se busquen fontes de financiamientu alternatives a l'aportación pública, pero una obra fundamental pa Xixón nun puede tar supeditada a esi financiamientu, porque si les víes nun se sotierren va suponer un llastre pal desenvolvimientu de Xixón muncho más grande que lo que pueda aumentar el costu por non llograr les plusvalíes inmobiliaries esperaes” que de confirmase estos cambeos anunciaos dempués de les elecciones 20 N “vamos ver, tal como denunciamos, que'l plan de víes yera un meru pelotazu urbanísticu amagostáu de soterramientu de víes ferroviaries” en cuenta de “una actuación estratéxica pal desenvolvimientu de la ciudá, que ye lo que debería de ser” que de ser asumida como tal “traería'l soterramientu hasta Veriña como reclamábamos nel nuestru programa electoral” concluyó Daniel Fernández.
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