Recuperar la memoria del movimiento antitaurino en Gijón - Xixón

Una manifestación frente a la plaza de toros de Gijón -Foto Asturias Verde-

Nota de prensa de UNA, Unidá Nacionalista Asturiana
Castellano
UNA anuncia una campaña para recuperar la memoria del movimiento antitaurino en Xixón.
Ignaciu Llope como portavoz de cultura de Unidá Nacionalista Asturiana anunció que UNA-Xixón “prepara para el primer festejo de la feria de Begoña, la dramatización del texto de Toros de Jovellanos, que será representado por un actor asturiano de teatro” para recuperar la historia del movimiento antitaurino de Asturies y Xixón que “se remonta al propio Jovellanos y llegó a movilizar a miles de personas en 1914 alrededor de la Sociedad Antiflamenquista Cultural y Protectora de Animales y Plantas en el propio Xixón” y que siempre fue mayoritaria “entre los representantes de la cultura, instituciones académicas y políticos del ámbito progresista, aunque muchos intenten ocultarlo”.
El portavoz de cultura también aprovechó para mostrar “todo nuestro apoyo a la decisión del Parlament de Catalunya, que es un paso histórico, sobre todo por su origen está en una iniciativa legislativa popular” y añadió que “el éxito del movimiento de defensa de los animales en Catalunya, servirá de revulsivo para otras zonas del Estado”.
Para UNA “los toros son una realidad totalmente ajena a Asturies y que sólo se conserva en Xixón por el apoyo institucional del que goza” y además “se trata de una práctica más propia de la Europa medieval que de la Europa contemporánea, como ya reflejaba Jovellanos en su textos, con lo que a día de hoy es simplemente un anacronismo macabro y de crueldad animal”.
Asturiano
UNA anuncia una campaña pa recuperar la memoria del movimientu antitaurín en Xixón.
Unidá Nacionalista Asturiana afirma que l'ésitu del movimientu de defensa de los animales en Catalunya va sirvir de revulsivu pa otres zones del Estáu.
Ignaciu Llope, como voceru de cultura d'Unidá Nacionalista Asturiana, anunció qu'UNA-Xixón “prepara pal primer festexu de la feria de Begoña, la dramatización del testu de Toros de Xovellanos, que va ser representáu por un actor asturianu de teatru” pa recuperar la historia del movimientu antitaurín d'Asturies y Xixón que se remonta al propiu Xovellanos y que llegó a movilizar a miles de persones en 1914 alredor de la "Sociedá Antiflamenquista Cultural y Protectora d'Animales y Plantes nel mesmu Xixón" y que siempre foi mayoritaria “ente los representantes de la cultura, instituciones académiques y políticos del ámbitu progresista, anque munchos intenten despintalo”.
El voceru de cultura tamién aprovechó p'amosar “tol nuestru sofitu a la decisión del Parlament de Catalunya, que ye un pasu históricu, sobre manera porque'l so orixe ta nuna iniciativa lexislativa popular” y añadió que “l'ésitu del movimientu de defensa de los animales en Catalunya va sirvir de revulsivu pa otres zones del Estáu”.
Pa UNA “los toros son una realidá totalmente ayena a Asturies y que namás se caltienen en Xixón pol sofitu institucional del que gocia” y amás trátase d'una práctica más propia de la Europa medieval que de la Europa contemporánea, como yá reflexaba Xovellanos nos sos testos, colo qu'a día de güei ye a cencielles un anacronismu macabru y de crueldá animal”.
UNA, Unidá Nacionalista Asturiana

Comentarios

  1. PEÑAS ANTITAURINA ABORDEMOS A LO LARGO DE NUESTRO PAIS LAS PLAZAS DE TOROS ESTAS DEBERIAN SERVIR PARA CONCIERTOS NO PARA TORTURAR A UN INOCENTE ANIMAL QUE NO PUEDE DEFENDERSE.

    ResponderEliminar
  2. TENEMOS QUE ATACAR MAS FUERTE NO PERMITIENDOLES LA ENTRADA AL INTERIOR Y ENCADENANDONOS,QUE EN PLENO SIGLO 21 AUN SIGAMOS ASI CON ESTA ATROCIDAD ES NEFASTO E INSULTANTE DEBEMOS ACABAR CON ESTA MALDITA TRADICION ESTO NO ES CULTURA

    ResponderEliminar

Publicar un comentario