Andecha muestra su solidaridad con la manifestante que supuestamente propinó una colleja a Vicente Álvarez Areces

"Sopapu" a Areces -Semeya de Andecha Astur-

Andecha Astur se solidariza con la manifestante. Andecha considera inaceptable que se intente criminalizar su actuación, enmarcada en las protestas y reivindicaciones sociolaborales que vienen dándose en Asturies, catalogándola como "agresión", cuando se trató simplemente del tradicional mazcatu o colleja.

Castellano
Esta solidaridad con la manifestante se extiende al conjunto de asturianos y asturianas represaliados en la tarde de ayer por hacer pública la indignación y desprecio de la sociedad asturiana hacia Tini Areces y las políticas del PSOE para Asturies.La sociedad asturiana, y sobre todo la juventud asturiana, abocada al paro y la emigración por las políticas de personajes como Alvarez Areces, sumiso representante de Madrid en Asturies, se ve representada fielmente por el gesto de la asturiana.
En tal sentido, Andecha Astur considera inaceptable que se intente criminalizar su actuación definiéndola como «agresión», cuando solo hay que ver las imágenes para darse cuenta de que simplemente fue un mazcatu («colleja»), un gesto tradicional y popular que por supuesto está muy lejos de lo que pueda considerarse una agresión. En tal sentido, hacemos un llamamiento a la sociedad asturiana para que continúe expresando el sentir colectivo y -siempre dentro de los ámbitos democráticos- ponga en evidencia la criminal situación que padecemos en Asturies, y la responsabilidad del PSOE y sus secuaces en la misma, de tal forma que no quede impune su actuación y deban continuar recurriendo a un auténtico ejército policial cada vez que quieren salir a la calle.
Por otra parte, Andecha Astur omite calificar el comportamiento de Tini Areces y su «guardia pretoriana» en la represión de la democrática expresión de rechazo hacia el mismo y sus políticas, entendiendo que las imágenes de los hechos son suficientemente claras por sí mismas, destacando quizás la absoluta falta de dignidad del Presidente a la hora de señalar y dirigir la represión. Patética expresión de lo que ha sido su política en todos estos años al frente de la sucursal del «Principado».
Asturiano
Mazcatu a Tini Areces.
Andecha Astur solidarízase con la manifestante. Andecha Astur considera inaceutable que s’intente criminalizar la so actuación, enartada nes protestes y reivindicaciones sociollaborales qeu vienen dándose n’Asturies, catalogándola comu «agresión», cuandu foi cenciellamente’l tradicional mazcatu.
Esta solidaridá pa con la manifestante estiéndese al conxutu d’asturianos y asturianes represaliaos na tardi d¡ayeri por facer pública la indignación y despreciu de la sociedá asturiana haza Tini Areces y les polítiques del PSOE p’Asturies. La sociedá asturiana, y sobro too la mocedá asturiana, abocada al paru y la emigración poles polítiques de presonaxes comu Alvarez Areces, sumisu representante de Madrid en Asturies, vese representada fielmente pol xestu d'esta asturiana.
Nesi sen, Andecha Astur considera inaceutable que s’intente criminalizar la so actuación definiéndola comu «agresión», cuandu nun hai más que ver les imaxes pa decatase de que cenciellamente foi un mazcatu (colleja), un xestu tradicional y popular que por supuestu ta mui lloñe de lo que puea considerase una agresión. Nesi sen, facemos un llamamientu a la sociedá asturiana pa que continúe espresando’l sentir colleutivu y -siempres dientru los ámbetos democráticos- ponga n’evidencia la criminal situación que carecemos n’Asturies y la responsabilidá del PSOE y los sos secuaces na mesma, de tala mienta que nun qude impune la so actuación y tean de continuar recurriendo a un auténticu exérciu policial ca vuelta que quien salir a la cai.
Per otru llau, Andecha Astur omite calificar el comportamientu de Tini Areces y la so «guardia pretoriana» na represión de la democrática espresión de refuga haza’l mesmu y les sos polítiques, atalantando que les imaxes de los fechos son abondo nidies por sigo mesmes, destancando quiciavis l’absoluta falta de dinidá del Presidente a la hora de siñalar y dirixir la represión. Patética espresión de lo que foi la so política en toos estos años al frente de la sucursal del «Principado».
Andecha Astur