Unidá Nacionalista Asturiana se suma a las reivindicaciones de los vecinos de Roces por la pérdida de la línea 15 de autobús

Iglesia de San Julián de Roces -Foto Asturias Verde-

UNA, Unidá Nacionalista Asturiana, considera inaceptable la medida de suprimir la línea 15 a su paso por Roces como consecuencia de las obras de la Avda de Salvador Allende. Yolanda González portavoz de la agrupación municipal de UNA afirma que “la línea 15 es la más utilizada por los vecinos de Roces para bajar al centro y su supresión habría de ser la última de las alternativas posibles”.

Castellano
A juicio de UNA la ejecución de obras como la planteada habrían de planificarse intentando causar los menores perjuicios posibles durante su ejecución de forma que se compatibilizaran éstas con la prestación de unos servicios siquiera mínimos a los usuarios de transporte. Roces es uno de los barrios más alejados del centro, lo que siempre ha implicado una altísima dependencia del transporte urbano, dependencia que en palabras de Yolanda González “no siempre ha sabido entenderse por los responsables municipales, puesto que nunca ha sido un barrio que destacara por la diversidad o por la frecuencia de las líneas.”
La adopción de una medida como ésta viene a manifestar en palabras de la portavoz, además de una absoluta desconsideración con los vecinos, “el total desconocimiento por parte de los responsables políticos de las necesidades reales de sus ciudadanos, no siendo entendible cómo es posible que se pretenda dejar a un barrio entero sin transporte urbano”
Por último, Yolanda González se pregunta para qué, sino es para evitar este tipo de situaciones, sirve la división por distritos efectuada por el Ayuntamiento e insta a D. Francisco Santianes Díaz, delegado del Distrito Sur a que “adopte cuanto antes las medidas necesarias para dar solución a las pretensiones que, legitimamente, le plantean los vecinos de Roces”.

Asturiano
Unidá Nacionalista Asturiana súmase a les reivindicaciones de los vecinos de Roces.
UNA atalanta inaceptable la midida de suprimir la llinia 15 al so pasu per Roces por mor de les obres de l'Avenida de Salvador Allende.
Yolanda González, vocera de l'agrupación municipal d'UNA, afirma que “la llinia 15 ye la más usada polos vecinos de Roces pa baxar al centru y la so supresión habría de ser la postrera de les alternatives posibles”
A xuiciu d'UNA la execución d'obres como la plantegada habríen de planiase tentando causar los menores perxucios posibles mientres s'executen de manera que se compatibilizaren éstes cola prestación d'unos servicios siquiera mínimos a los usuarios de tresporte.
Roces ye ún de los barrios más alloñaos del centru, lo que siempre implicó una dependencia peralta del tresporte urbano, dependencia qu'en pallabres de Yolanda González “non siempre supo entendese polos responsables municipales, porque nunca foi un barriu que destacare pola diversidá o pola frecuencia de les llinies.”
L'adopción d'una midida como ésta vien manifestar en pallabres de la vocera, amás d'una absoluta desconsideranza pa colos vecinos, “la desconocencia total per parte de los responsables políticos de les necesidaes reales de los sos ciudadanos, nun siendo entendible cómo ye posible que pretenda dexase a un barriu enteru ensin tresporte urbano”.
Pa cabu, Yolanda Gónzalez entrúgase pa qué, si nun ye pa tornar esta mena de situaciones, sirve la división en distritos fecha pol Conceyu y encamienta a D. Francisco Santianes de Molenes Díaz, delegáu del Distritu Sur a que “adopte cuanto antes les midíes precises pa dar bona igua a les pretensiones que-y planteguen, llexítimamente, los vecinos de Roces”.

+ MÁS INFORMACIÓN