Andechar Astur rechaza que Asturias se convierta en el vertedero de los residuos de carbono del estado español

Parque de carbón en la antigua playa de Aboño -Foto Asturias Verde-

Nota de prensa de Andecha Astur

Asturiano
Andecha Astur refuga qu’Asturies se convierta nel vertederu de los residuos de carbonu del estáu español.
El pasáu vienres 9 d’Abril, el gobiernu español aprobó el proyeutu de Llei d’almacenamientu xeolóxicu de carbonu qu’afeuta direutamente a Asturies al ser l’unicu llugar que l’estáu español tien reserváu comu cementeriu de residuos. Andecha Astur quier denunciar públicamente esta situación y comu queda nidio qu’al traviés del Real Decreto 1999/2009, del 11 de avientu, reserven el sosuelu asturianu p’almacenar el CO2 que producirán na planta de Cubillos del Sil (El Bierzu).
Andecha Astur tamién quier denunciar determinaos aspeutos pergraves qu’apaecen recoyíos nesti testu yá que nun contempla nin regula temes rellativos a comu se fadría’l tresporte del dióxido de carbonu fasta Asturies, la concesión de permisos pa esplorar ya investigar la capacidá d’almacenamientu vendríen impuestos pol gobiernu español ensin que los asturianos y asturianes podamos ñeganos, o qu’en casu de fugues ya irregularidaes sedría cosa d’Asturies, entre otres.
Dende Andecha Astur apostamos pola defensa de la tierra, pola defensa de la ñatura, refugamos dafechu la política medioambiental qu’el gobiernu asturianu tien diseñada p’Asturies.
Paez ser que la regasificadora del Musel, les llinies d’alta tensión, los parques eólicos, la ZALIA, la destruición del padremuño, les centrales térmiques, una incineradora, l’AVE, les balses de cianuro de les mines d’oru, la contaminación atmosférica, acústica y lumínica... ye pocu pa ellos, y agora quieren utilizar el subsuelu de la nuesa tierra y los nuesos mares pa inyectar el CO2 que-yos sobra n’España, ensin saber les consecuencies qu’ello pue traer.

Castellano
Andechar Astur rechaza que Asturias se convierta en el vertedero de los residuos de carbono del estado español.
El pasado viernes 9 de Abril, el gobierno español aprobó el proyecto de Ley de almacenamiento geológico de carbono que afecta directamente a Asturies al ser el unico lugar que el estáu español tiene reservado como cementerio de residuos. Andechar Astur quiere denunciar públicamente esta situación y comu queda claro que a través del Real Decreto 1999/2009, del 11 de noviembre, reserven el sosuelu asturiano para almacenar el C02 que producirán en la planta de Cubillos del Sil (El Bierzu).
Andechar Astur también quiere denunciar determinados aspectos gravísimos que aparecen recogidos en ese texto ya que no contempla nin regula temas relativos a como se haría el transporte del dióxido de carbono hasta Asturies, la concesión de permisos para explorar e investigar la capacidad de almacenamiento vendrían impuestos por el gobierno español sin que lo asturianos y asturianas podamos negarnos, o que en caso de fugas e irregularidades sería cosa de Asturias, entre otras.
Desde Andechar Astur apostamos por la defensa de la tierra, por la defensa de la naturaza, rechazamos a cercén la política medioambiental que el gobierno asturiano tiene diseñada para Asturias.
Parece ser que lo regasificadora del Musel, las linea de alta tensión, los parques eólicos, la ZALIA, la destrucción del patrimonio, las centrales térmicas, una incineradora, l’AVE, las balsas de cianuro de las minas de oro, la contaminación atmosférica, acústica y lumínica... es poco para ellos, y ahora quieren utilizar el subsuelo de nuestra tierra y nuestros mares para inyectar el CO2 que les sobra en España, sin saber las consecuencias que ello puede traer.
Andecha Astur

Comentarios