UNA anuncia sus actos para el 8 de Septiembre en Xixón que aunarán el carácter festivo y el reivindicativo

Barrio de Cimavilla -Foto AsturiasVerde-

Nota de prensa de Unidá Nacionalista Asturiana
UNA anuncia sus actos para el 8 de Septiembre en Xixón que aunarán el carácter festivo y el reivindicativo.
El coordinador de Unidá Nacionalista Asturiana (UNA), Miguel Anxel Díez, adelantó esta mañana algunos de los actos de la organización nacionalista. Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) a través de su coordinador Miguel Anxel Díez, adelantó esta mañana algunos de los actos que llevará a cabo UNA el 8 de Septiembre, en el que la organización celebrará -como ya es habitual en el nacionalismo de izquierdas en Asturies- el Día de la Nación Asturiana, una alternativa a los actos oficiales del “Día de Asturias”.
El mismo 8 de septiembre las actividades se concentrarán en L’Atalaya, en el barrio de Cimavilla (Xixón). En la zona de la Casa de Les Pieces, Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) realizará una serie de actos festivos y políticos, que tendrán como centro una comida popular. Además, a partir de las 13.00, indicó Miguel Anxel Díaz, UNA organizará en ese espacio distintas actividades como juegos tradicionales y música asturiana, en un acto que se prolongará durante la tarde del martes 8 y al que están invitados todos xixoneses y asturianos y asturianas.
Miguel Anxel Díaz destacó que la elección de Xixón no es casual, ya que “además de ser un conceyu donde UNA está experimentando un crecimiento muy notable, obras como El Muselón o la Regasificadora, que afectan a Xixón de forma específica, ejemplifican la idea de una Asturies dependiente, subsidiaria y nada respetuosa con el medio ambiente, que se encuentra en las antípodas del proyecto de Asturies propuesto por UNA”. El coordinador de UNA añadió que la organización aprovechará la jornada para reivindicar un modelo de Asturies diferente, en el que la autoafirmación solidaria, la sostenibilidad medioambiental, la lucha insobornable por la justicia social y la defensa de la identidad asturiana sean elementos centrales de la agenda política.
Durante el transcurso del Día de la Nación Asturiana, se presentará el primer número del periódico de la organización, UNA Voz, que según el coordinador de UNA “ha de ser un instrumento clave para el desarrollo de nuestro proyecto, porque cuando somos capaces de llevar nuestro mensaje a la sociedad asturiana la receptividad hacia nuestras propuestas es muy positiva”.
La semana que viene UNA presentará el conjunto de las actividades que se realizarán con motivo del Día de la Nación Asturiana, que no sólo tendrán lugar el 8 de septiembre, sino que se extenderán con otras actividades a lo largo de la semana.

Asturiano

UNA da anuncia de los sos actos pal 8 de Setiembre en Xixón qu’axuntarán el calter festivu y el reivindicativu.
El coordinador d’Unidá Nacionalista Asturiana (UNA), Miguel Anxel Díez, adelantró esta mañana dellos de los actos de la organización nacionalista. Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) a traviés del so coordinador Miguel Anxel Díez, adelantró esta mañana dellos de los actos que va facer UNA el 8 de Septiembre, nel que la organización va celebrar -como ya es vezu nel nacionalismu d’izquierda n’Asturies- el Día de la Nación Asturiana, una alternativa a los actos oficiales del “Día de Asturias”.
El mesmu 8 de setiembre las actividaes concentraránse en L’Atalaya, nel barriu de Cimavilla (Xixón). Na zona de la Casa de Les Pieces, Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) fadrá una riestra d’actos festivos y políticos, que van tener como centru una xinta popular. Dende les 13.00, indicó Miguel Anxel Díaz, UNA va entamar nesi espaciu delles actividaes como xuegos tradicionales y música asturiana, nun actu que se va allongar na tarde del martes 8 y al qu’UNA quier convidar a xixoneses y los asturianos y asturianes.
Miguel Anxel Díaz rescampló que la escoyeta de Xixón nun ye casual, yá que “amás de ser un conceyu au UNA ta medrando abondo, obres como El Muselón o la Regasificadora, qu’afectan a Xixón de forma específica, exemplifiquen la idea d’una Asturies dependiente, subsidiaria y alienada que s’alcuentra nes antípodes del proyectu d’Asturies propuestu por UNA”. El coordinador d’ UNA amestó que la organización va aprobechar la xornada para reivindicar un modelu d’Asturies diferente, nel que l’autoafirmación solidaria, la sostenibilidá medioambiental, la llucha por la xusticia social y la defensa de la identidá asturiana seyan elementos centrales de l’axenda política.
Nel trescursu del Día de la Nación Asturiana, va presentase tamién el primer númbero del periódicu de la organización, UNA Voz, que según el coordinador de UNA “tiend de ser un preséu clave pal desendolcu del nuesu proyectu, porque cuando somos quien de llevar el nuesu mensaxe a la sociedá asturiana, la receptividá a les nueses propuestes ye perpositiva”.
La selmana qu’entra UNA presentará’l conxuntu de les actividaes que se fadrán con motivu del Día de la Nación Asturiana, que non sólo van tener llugar el 8 de septiembre, sinón que se van esparder con otres actividaes a lo llargo de la selmana.
Unidá Nacionalista Asturiana

Comentarios

  1. Pal añu qu'entra facéi un esfuerciu pola Nación Asturiana entamando un actu xunitariu de tolos nacionalistes asturianos.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario