El Conseyu Sectorial de Mediu Ambiente del Conceyu de Carreño aprueba una moción contra la construcción de la Regasificadora d’Aboño

Nota de prensa enviada por Unidá-Andecha Carreño.

La moción del grupu Unidá-Andecha Carreño foi aprobada, por procedimiento d’urxencia, por 8 votos a favor y 4 en contra na pasada reunión del Conseyu del 29 d’abril

El Conseyu Sectorial de Mediu Ambiente ye un órgano consultivu del Ayuntamientu de Carreño, de cálter permanente que tien por obxetu facilitar la participación ciudadana nos asuntos relacionaos col mediu ambiente y la calidá de vida de los vecinos del conceyu.

El Conseyu Sectorial será, amás, una de les principales ferramientes qu’emplegará l’Axenda 21 local pa garantizar la participación vecinal durante la so aplicación nel Conceyu Carreño.

Na reunión ordinaria del paso martes 29 d’abril, el representante del grupu municipal d’Unidá-Andecha Carreño presentó por procedimientu d’urxencia una moción na que, en base a un argumentariu de doce puntos, proponíase qu’el Conseyu Sectorial se manifestara públicamente en contra de la construcción de la planta regasificadora del Musel.

Nel testu defendío pol representante d’Unidá, poníase de manifiestu la preocupante peligrosidá de la istalación, cerca d’importantes núcleos de población como Xibares, Albandi, Aboño, Xove, La Calzada o El Natahoyo. Tamién se refugaba dafechu la construcción de nueves centrales térmiques de ciclo combináu, qu’aumentarán inda más la contaminación atmosférica, y que serán la consecuencia directa de la istalación de la planta de gas. Apuntose qu’Asturies ya exporta 2/3 de la enerxía que consume y que les polítiques de desarrollu sostenible y el protocolu de Kyoto falen de que la enerxía tien que producise cerca de los llugares de consumu.

El conseyu sectorial de Mediu ambiente recordó tamién que la planta va suponer daños pal mediu marinu de Carreño, pol gran consumo d’agua marina como refrixerante de la regasificadora y pol tráfico de buques metaneros frente a la costa de Carreño. Tamién se recordó que’l mesmu proyectu foi refugao en Galicia por un fuerte movimientu vecinal, y que vien de rebote p’Asturies, ensin que nadie falara enantes de la so necesidá p’Asturies.

Finalmente la moción foi aprovada por 8 votos a favor y 4 en contra y va dase comucinación de la mesma al Ministerio de Mediu Ambiente, Al Ministerio d’Industria, Tuirismu y Comerciu, a la Autoridá Portuaria de Xixón y al Gobiernu del Principau d’Asturies.

Grupu municipal d’Unidá–Andecha Carreño