martes, 13 de agosto de 2013

Compromisu por Xixón rechaza la clase de toreo para niños

Daniel Fernández, portavoz de Compromisu por Xixón, calificó de “lamentable” la clase de toreo para niños, que se va a realizar hoy dentro de las actividades de los 125 años de la Plaza de El Bibio.
Para Compromisu por Xixón, “es increíble que el Ayuntamiento no tenga prioridades más importante para gastar el dinero público que en educar a los niños en el maltrato animal con clases de toreo” y recalcó que “el mismo gobierno que limita las ayudas de emergencia social, se gasta el dinero en este tipo de actividades”.
Desde Compromisu por Xixón señalan que “la apuesta por fomentar una afición por los toros es evidente, en una ciudad donde no existe y no da para mantener la actividad de la Plaza de El Bibio, ya que los empresarios que las gestionan siempre dicen que tienen pérdidas, pero siguen presentándose para gestionar la plaza, lógicamente porque hay otro tipo de apoyos públicos aunque se nieguen” y destacó que “tenemos una Alcaldesa, concejal de medioambiente para más inri, que declaró sagrados los toros en Xixón, y bien cierto que va a gastar lo que haga falta por mantenerlos”.
Finalmente Daniel Fernández calificó de “lamentable que en la zona del Estado con más rechazo a los toros, tengamos un gobierno municipal totalmente insensible al maltrato animal y que tiene la sinvergüenza de decir que no hay dinero para asuntos mucho más serios y éticos, pero sí para clases de toreo”.



Asturiano
Daniel Fernández, voceru de Compromisu por Xixón, calificó de “llamentable” la Clase de toréu pa neños, que se va a realizar güei dientro de les actividaes de los 125 años de la Plaza d'El Bibio.
Pa Compromisu por Xixón, “ye increíble que'l Conceyu nun tenga prioridaes más importante pa gastar el dineru público que n'educar a los neños nel maltratu animal con clases de toréu” y aprofió que “el mesmu gobiernu que llinda les ayudes d'emerxencia social, gástase'l dineru nesti tipu d'actividaes”.
Dende Compromisu por Xixón señalen que “l'apueste por fomentar una afición polos toros rescampla, nuna ciudá onde nun esiste y nun da pa caltener l'actividá de la Plaza d'El Bibio, ya que los empresarios que les xestionen siempres dicen que tienen perdes, pero siguen presentándose pa xestionar la plaza, lóxicamente porque hai otru tipu de sofitos públicos anque se nieguen” y destacó que “tenemos una Alcaldesa, conceyala de mediuambiente para más inri, que declaró sagraos los toros en Xixón, y bien ciertu que va gastar lo que faiga falta por caltenelos”.
Finalmente Daniel Fernández calificó de “llamentable que na zona del Estáu con más refugu a los toros, tengamos un gobiernu municipal totalmente insensible al maltratu animal y que tien la caradura de dicir que nun hai dineru p'asuntos muncho más serios y éticos, pero sí pa clases de toréu”.