Compromisu critica el Festival Aéreu de Xixón por invertir en "belicismu lo que se retaya en solidaridá"

Daniel Fernández, portavoz de Compromisu por Xixón, criticó que un año más en el Festival Aéreo de Xixón vuelvan a participar las Fuerzas Armadas, lo que supone despilfarrar los recursos que se recortan en solidaridad.
Compromisu por Xixón lamenta “el aumento del fomento de los valores militares y castrenses que se está produciendo en Asturies y en Xixón, independientemente del color del gobierno de turno” en los que “nunca su coste supone un problema, buscando mil y una excusas para justificarlos, cuando realmente lo único que suponen es apología del militarismo y el uso de la violencia”.
Desde Compromisu por Xixón destacan que “los mismos responsables políticos que dicen que no hay recursos para la Ayuda de Emergencia Social o para programas de solidaridad internacional, rompiendo el compromiso del 0,7% para cooperación, nos les importa gastar el dinero de los contribuyentes en apoyar al ejército español, porque los festivales aéreos para nada necesitan contar con la participación de militares” así “los mismos que invierten en belicismo, recortan en solidaridad”.

Daniel Fernández llamó a la ciudadanía a “participar en la concentración convocada contra el Festival Aéreo de Xixón el domingo 28 de julio a las 11:00 horas convocada por la Coordinadora de ONDG de Asturies” porque “cada vez somos una sociedad de palos y circo, y cada día nos quitan más el pan a los que realmente lo necesitan” concluyó.

Asturiano
Daniel Fernández, voceru de Compromisu por Xixón, criticó qu'un añu más nel Festival Aéreu de Xixón vuelvan participar les Fuerces Armaes, lo que supon despilfarrar los recursos que se retayen en solidaridá.
Compromisu por Xixón llamenta “l'aumentu del fomentu de los valores militar y castrense que se ta produciendo en Asturies y en Xixón, independientemente del color del gobiernu de vez” nos que “nunca'l so costu supon un problema, buscando mil y una escuses pa xustificalos, cuando realmente lo único que suponen ye apoloxía del militarismu y l'usu de la violencia”.
Dende Compromisu por Xixón destaquen que “los mesmos responsables políticos que dicen que nun hai recursos pa l'Ayuda d'Emerxencia Social o pa programes de solidaridá internacional, rompiendo'l compromisu del 0,7% pa cooperación, impórtanoslos gastar el dineru de los contribuyentes en sofitar al exércitu español, porque los festivales aéreos pa nada precisen cuntar cola participación de militares” asina “los mesmos qu'inverten en belicismu, retayen en solidaridá”.
Daniel Fernández llamó a la ciudadanía a “participar na concentración convocada contra'l Festival Aéreu de Xixón el domingu 28 de xunetu a les 11:00 hores convocada pola Coordinadora de ONDG de Asturies” porque “cada vez somos una sociedá de palos y circu, y acaldía quítennos más el pan a los que realmente lo precisen” concluyó.

Fuente: Nota de prensa de Compromisu por Xixón

Comentarios

  1. Pa espardir a tolos contautos que pueas:

    http://www.change.org/es/peticiones/sra-consejera-de-educaci%C3%B3n-cultura-y-deporte-del-principado-de-asturias-evitar-los-recortes-de-personal-en-las-eei-del-principado-de-asturias#share

    ResponderEliminar

Publicar un comentario