El PAS se congratula por la concesión de una calle a Isidro del Río alcalde federalista de la II República

Ayuntamiento de Gijón -Foto Asturias Verde-

Desde hacía tiempo el PAS había introducido en el Registro Municipal propuestas para dedicar un espacio al alcalde federalista.

Castellano
Desde hace tiempo la Agrupación de Xixón del Partíu Asturianista (PAS) venía pidiendo al Ayuntamientu de Xixón la dedicación de un espacio público (una plaza, unos jardines, una calle o un parque) a la figura de Isidro del Rio, un político, ex alcalde de la ciudad que no tenía ningún tipo de reconocimiento por parte de este ayuntamiento.
El Partíu Asturianista, después de que el Ayuntamiento decidiera hacer oídos sordos a las peticiones hechas por registro, decidió convocar una concentración ante la Casa Consistorial. Isidro del Río por ser el primer alcalde federalista de la II República y un personaje muy importante que quería progreso, democracia, libertad y autonomía para Xixón y Asturies.
Desde el PAS queremos felicitar en primer lugar a la familia por esta noticia y nos alegramos porque el Ayuntamiento parece haber hecho caso a la petición que hicimos ya hace casi un año hacía una persona que merecía un espacio público ante la falta de memoria histórica de PSOE-IU y PP.

Asturiano
El PAS allégrase pola concesión d’una cai a Isidro del Río
Dende fai tiempu la PAS introduxera nel Rexistru Municipal propuestes pa dedicar un espaciu al alcalde federalista.
Va más d’un añu que l'Agrupación de Xixón del Partíu Asturianista (PAS) venía pidiendo al Ayuntamientu de Xixón la dedicación d'un espaciu públicu (una plaza, unos xardinos, una cai o un parque) a la figura d'Isidro del Rio, un políticu, ex alcalde de la ciudá que nun tenía nengún tipu de reconocencia por parte d'esti conceyu.
El Partíu Asturianista, dempués de que'l Conceyu decidiera faer oyíos sordos a los pidimientos fechos por rexistru, decidió convocar una concentración ante la Casa Consistorial. Isidro del Ríu por ser el primer alcalde federalista de la y una persona bien importante que quería progresu, democracia, llibertá y autonomía pa Xixón y Asturies.
Dende’l PAS queremos felicitar en primer llugar a la familia por esta noticia y allegrámonos porque'l Conceyu paez faer casu al pidimientu que fiximos yá fai casi un añu pa una persona que merecía un espaciu públicu ante la falta de memoria histórica de PSOE-IU y PP.
+ MÁS Información