UNA acusa al Gobierno del Principado de prevaricar en el caso del sindicalista Martínez Morala

Juan Manuel Martinez Morala, histórico dirigente sindical de la CSI -Foto Asturias Verde-

Faustino Zapico, portavoz de UNA, Unidá Nacionalista Asturiana, considera que el actual gobierno asturiano de PSOE e IU pretende eliminar a todo movimiento crítico a “su izquierda”.
Nota de prensa de UNA
Castellano
Unidá Nacionalista Asturiana considera especialmente grave la sentencia del Tribunal Supremo que da la razón al histórico dirigente sindical de la CSI, Juan Manuel Martinez Morala, por ser incluido en la lista de trabajadores prejubilados para que no pudiera presentarse a las elecciones sindicales del astillero Naval Xixón en 2005. Para UNA, el Principado prevaricó con la única intención de hacer desaparecer de la actividad sindical a un "molesto" trabajador.

Faustino Zapico, como portavoz de la organización, declaró que “el gobierno asturiano de PSOE e IU tendrá que explicar por qué se empeñaron en excluir a Morala de las elecciones sindicales del 2005 al astillero xixonés” y consideró como lamentable “la campaña constante, de la autodenominada izquierda plural, dirigida a vulnerar los derechos sindicales de la CSI, como ya han demostrado varias sentencias de los tribunales en este y otros conflictos entre el sindicato y diversas instituciones gobernadas por PSOE e IU”.
Desde UNA consideran que “PSOE e IU están obsesionados desde hace tiempo por eliminar cualquier voz discrepante que pueda existir a su izquierda, porque deja en evidencia que las políticas que están desarrollando son de todo menos progresistas” y en ese sentido “eliminar a un dirigente histórico del sindicalismo de la industria naval de Xixón, perteneciente al sindicato más crítico con la gestión de Naval Xixón, parecía un objetivo prioritario”.
Para UNA este despropósito demuestra “el propio nerviosismo de nuestros gobernantes, que asumen que la crítica de todo colectivo que defienda posiciones a favor de los trabajadores, medioambiente o Asturies en general, es un lujo que no pueden permitirse” especialmente ahora “con el giro neoliberal del gobierno asturiano, que es una vuelta de tuerca más sobre los trabajadores, pensionistas, autónomos, investigadores y parados” concluyó Faustino Zapico.

Asturiano
UNA acusa al Principáu de prevaricar nel casu del sindicalista Martínez Moral
Faustino Zapico, voceru d'UNA, considera que l'actual gobiernu asturianu de PSOE ya IX quier desaniciar a tou movimientu críticu a “la so esquierda”.
Unidá Nacionalista Asturiana xulga sobre manera grave la sentencia del Tribunal Cimeru que da la razón al históricu dirixente sindical de la CSI, Juan Manuel Martinez Morala, por ser incluyíu na llista de trabayadores prexubilaos pa que nun pudiere presentase a les eleiciones sindicales del astilleru Naval Xixón en 2005. Pa UNA, el Principáu prevaricó cola única intención de facer sumise de l'actividá sindical a un trabayador "cafiante".
Faustino Zapico, como voceru de la organización, declaró que “el gobiernu asturianu de PSOE ya IX tendrá qu'esplicar por qué aneciaron n'escluyir a Morala de les eleiciones sindicales del 2005 al astilleru xixonés” y consideró como llamentable “la campaña constante, de l'autodenominada esquierda plural, dirixida a vulnerar los derechos sindicales de la CSI, como yá demostraron delles sentencies de los tribunales nesti y otros conflictos ente'l sindicatu y diverses instituciones gobernaes por PSOE ya IX”.
Dende UNA consideren que “PSOE ya IX tán enfotaos dende cuantayá en desaniciar cualquier voz discrepante que pueda existir a la so esquierda, porque dexa n'evidencia que les polítiques que tán desendolcando son de too menos progresistes” y nesi sen “desaniciar a un dirixente históricu del sindicalismu de la industria naval de Xixón, perteneciente al sindicatu más críticu cola xestión de Naval Xixón, paecía un oxetivu prioritariu”.
Pa UNA esti despropósitu demuestra “el mesmu nerviosismu de los nuestros gobernantes, qu'asumen que la crítica de tou coleutivu que defenda posiciones a favor de los trabayadores, medioambiente o Asturies en xeneral, ye un lluxu que nun pueden permitise” especialmente agora “col xiru neolliberal del gobiernu asturianu, que ye una vuelta de tuerca más sobre los trabayadores, pensionistes, autónomos, investigadores y paraos” concluyó Faustino Zapico.
+ MÁS INFORMACIÓN

Comentarios