sábado, 21 de agosto de 2010

La Laboral el Zara de la cultura otra muestra del fracaso de la política cultural del PSOE según UNA

Laboral Ciudad de la Cultura, la antigua Universidad Laboral -Foto Asturias Verde-

Yolanda González, portavoz de Unidá Nacionalista Asturiana en Xixón, calificó de errático el giro de 180º en la programación de la Laboral Ciudad de la Cultura. La portavoz valoró el inicio de la nueva etapa, con la presencia de Isabel Pantoja y tras el anuncio de Jose Luis Moreno de convertir La Laboral en la Zara de la Cultura, como la constatación más evidente del fracaso absoluto del proyecto de la Laboral, la apuesta cultural estrella del gobierno del Principado de Asturias.

Nota de prensa de Unidá Nacionalista Asturiana en Xixón
Castellano
Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) a través de su portavoz en Xixón, Yolanda González, valoró hoy el inicio de la nueva etapa de Laboral, con la presencia de Isabel Pantoja la noche del sábado y tras el anuncio de Jose Luis Moreno de convertir La Laboral en la Zara de la Cultura, como la constatación más evidente del fracaso absoluto del proyecto Laboral, Ciudad de la Cultura, la apuesta estrella del gobierno asturiano para esta legislatura.
Yolanda González afirmó que “el anuncio de las intenciones de Jose Luis Moreno para La Laboral, y las declaraciones de Jorge Fernández León esta misma semana afirmando que el proyecto no cambia en lo sustancial, ejemplifican la nefasta y errática gestión de los fondos públicos por parte del PSOE e IU y una falta de respeto a los asturianos y asturianas”.
Según la portavoz de UNA en Xixón “la política cultural de este gobierno, además de estar muy alejada de la realidad asturiana, y estar elaborada a base de ocurrencias faraónicas y delirios de grandeza, no tiene ninguna base en la realidad social de Xixón y de Asturies”. Desde el punto de vista de UNA en Xixón “después de haber despilfarrado millones de euros por una mala planificación, se da carpetazo al proyecto inicial sin asumir ningún tipo de responsabilidad, y se da un giro de 180 grados reconvirtiendo el proyecto inicial en lo contrario de lo que supuestamente era; así Xixón pasa de ser la vanguardia de la vanguardia y de promover un proyecto para minorías a implantar un fast-food de productos prefabricados para supuesto consumo de masas”. Según Yolanda González, lo único que se mantiene es la falta de compromiso con la cultura y el arte de Xixón y Asturies.
La portavoz de UNA relacionó este fracaso con el de Laboral Centro de Arte “otro despropósito que se incluye dentro del mismo proyecto cultural y que UNA denunció desde la dimisión de Eric Berger”, cuando criticó la pésima gestión del proyecto cultural que “impedía construir un centro que atendiera a las necesidades tanto del arte asturiano contemporáneo y del arte contemporáneo en Asturies”.
Para UNA el “Zara de la cultura que proponen Moreno, Areces y Fernández León es el resultado de la incapacidad de atraer la innovación a Asturies en todos los campos, y en este caso en el terreno de la cultura. La idea de cultura de la que surge este despropósito, no está diseñada y pensada para las y los que vivimos aquí, ya que no tiene en cuenta las características sociales y culturales de la sociedad a la que está destinada, como podemos ver también en todos los actos previstos para el próximo 8 de septiembre”.
Yolanda González concluyó indicando que "si por una vez el gobierno de PSOE e IU hubieran escuchado las críticas en su momento, podríamos habernos ahorrado este nuevo ridículo y con ello convertir Xixón un verdadero referente en un ámbito que no sea la desaparición y despilfarro de fondos públicos, en los que estamos sin duda a la vanguardia de Europa, y evitaríamos el sonrojo que produce en los ámbitos de la cultura el pasar de intentar competir con Nueva York, Londres o Berlín a hacer competencia a Uviéu, o al propio Teatro Xovellanos, que sin duda está mejor preparado para algunos de estos espectáculos, que el propio reciento de la Laboral".

Asturiano
UNA afirma que'l “Zara de la cultura” ye otra amosanza del fracasu dafechu de La Llaboral.
Yolanda González califica de debaláu'l xiru de 180º col que de tentar de competir con Nueva York pasa a facer competencia al Teatru Xovellanos o a la programación d'Uviéu.
Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) a traviés de la so portavoz en Xixón, Yolanda González, valoró güei l'entamu de la nueva etapa de Llaboral, cola presencia d'Isabel Pantoja la nueche del sábadu y tres de l'anuncia de José Luis Moreno de convertir La Llaboral na “Zara de la Cultura”, como la constatación más evidente del fracasu dafechu del proyectu Llaboral, Ciudá de la Cultura, l'apuesta estrella del gobiernu asturianu pa esta llexislatura.
Yolanda González afirmó que “l'anuncia de les intenciones de José Luis Moreno pa La Llaboral, y les declaraciones de Jorge Fernández León esta mesma selmana afirmando que'l proyectu nun cambia no sustancial, exemplifiquen la nefasta y xestión al debalu de los fondos públicos per parte del PSOE ya IU y una falta de respetu a los asturianos y asturianes”.
Según la portavoz d'UNA en Xixón “la política cultural d'esti gobiernu, amás de tar mui lloñe de la realidá asturiana, y tar fecha a base de discurrimientos faraónicos y delirios de grandeza, nun tien base nenguna na realidá social de Xixón y d'Asturies”. Dende'l puntu de vista d'UNA en Xixón “depués de marafundiar millones d'euros por una mala planificación, piésllase'l proyectu inicial ensin asumir nenguna clas de responsabilidá, y dase un xiru de 180 graos reconvirtiendo'l proyectu inicial no contrario de lo que supuestamente yera; asina Xixón pasa de ser la vanguardia de la vanguardia y de promover un proyectu pa minoríes a implantar un fast-food de productos prefabricaos pa supuestu consumu de mases”. Según Yolanda González, lo único que se caltién ye la falta de compromisu cola cultura y l'arte de Xixón y Asturies.
La portavoz d'UNA rellacionó esti fracasu col de Llaboral Centru d'Arte “otru despropósitu que s'inxerta dientro del mesmu proyectu cultural y qu'UNA denunció dende la dimisión d'Eric Berger”, cuando criticó la pésima xestión del proyectu cultural que “torgaba'l construir un centru qu'atendiere a les necesidaes tanto del arte asturianu contemporáneo y del arte contemporáneo n'Asturies”.
Pa UNA el “Zara de la cultura que proponen Moreno, Areces y Fernández León ye resultancia de la incapacidá d'atrayer l'anovamientu a Asturies en tolos campos, y nesti casu nel terrén de la cultura. La idea de cultura de la que remanez esti despropósitu, nun ta diseñada y pensada pa les y los que vivimos equí, porque nun tien en cuenta les característiques sociales y culturales de la sociedá a la que ta destinada, como podemos ver tamién en tolos actos previstos pal próximu 8 de setiembre”.
Yolanda González acabó indicando que “si per una vegada'l gobiernu de PSOE ya IU escucharen les crítiques nel so momentu, pudimos aforrar esti nuevu ridículu y con ello convertir Xixón nun verdaderu referente nun ámbitu que nun seya'l desaniciu y marafundiu de fondos públicos, nos que tamos ensin dulda a la vanguardia d'Europa, y evitaríemos la vergoña que produz nos ámbitos de la cultura'l pasar de tentar de competir con Nueva York, Londres o Berlín a facer competencia a Uviéu, o al propiu Teatru Xovellanos, qu'ensin dulda ta meyor acuriosáu pa dalgunos d'estos espectáculos que'l propiu recintu de la Llaboral".
+ MÁS INFORMACIÓN