Compromisu por Xixón pide responsabilidá a los grupos municipales pa llograr más recursos pa Servicios Sociales

Compromisu por Xixón pide responsabilidad a los grupos municipales para lograr más recursos para Servicios Sociales.
Daniel Fernández solicita al gobierno de Foro que permita al pleno votar la modificación presupuestaria para asuntos sociales de forma independiente.
Daniel Fernández, portavoz de Compromisu por Xixón, solicitó a todos los grupos municipales que tenga responsabilidad y generosidad política para aprobar la ampliación presupuestaria para los Servicios Sociales del Ayuntamiento.
Desde Compromisu por Xixón critican que “Foro haya incluido en la modificación propuesta al Pleno más temas que la ampliación de crédito para servicios sociales, porque por lo que se pudo ver en el mismo, la ampliación de esa partida si podía contar con apoyos suficientes, pero al aprobarse de forma conjunta con otros asuntos, impidió tal acuerdo” y rogó al equipo de gobierno que “plantee de forma independiente la modificación para ampliar los recursos para servicios sociales de forma negociada con el resto de grupos municipales, para asegurar que la misma llegue a buen puerto”.

Para Compromisu por Xixón es necesario “un ejercicio de responsabilidad y generosidad política por el resto de grupos municipales, y no usar los errores que haya podido cometer el gobierno municipal en este tema, y que consideramos que si ha cometido, para no trabajar activamente para lograr la mejora de la financiación del área de servicios sociales, tan necesitada de recursos ante la situación de crisis social y económica que vivimos”.
Daniel Fernández pidió que “todos los grupos municipales conviertan en una prioridad dotar de forma suficiente la partida para ayudar a los vecinos de la ciudad que peor lo están pasando, y no conviertan el tema en un arma para tirarse unos contra otros, y al final que nadie solucione el problema” concluyó.

Asturiano
Daniel Fernández solicita al gobiernu de Foru que dexe al plenu votar el cambéu presupuestariu p'asuntos sociales de forma independiente.
Daniel Fernández, voceru de Compromisu por Xixón, solicitó a tolos grupos municipales que tenga responsabilidá y xenerosidá política p'aprobar l'ampliación presupuestaria pa los Servicios Sociales del Conceyu.
Dende Compromisu por Xixón critiquen que “Foru incluyera nel cambéu propuestu al Plenu más temes que l'ampliación de creitu pa servicios sociales, porque polo que pudo vese nel mesmu, l'ampliación d'esa partida si podía cuntar con sofitos abondos, pero al aprobase de forma conxunta con otros asuntos, torgó tal alcuerdu” y rogó al equipu de gobiernu que “plantege de forma independiente'l cambéu p'ampliar los recursos pa servicios sociales de forma negociada col restu de grupos municipales, p'asegurar que la mesma llegue a bon puertu”.
Pa Compromisu por Xixón ye necesariu “un exerciciu de responsabilidá y xenerosidá política pol restu de grupos municipales, y nun usar los erros que pudiera cometer el gobiernu municipal nesti tema, y que consideramos que si cometió, pa nun trabayar activamente pa llograr la meyora del financiamientu de la área de servicios sociales, tan precisada de recursos ante la situación de crisis social y económica que vivimos”.
Daniel Fernández pidió que “tolos grupos municipales conviertan nuna prioridá dotar de forma abonda la partida p'ayudar a los vecinos de la ciudá que peor lo tán pasando, y nun conviertan la tema nuna arma pa tirase unos contra otros, y a la fin que naide solucione'l problema” concluyó.
Fuente: Nota de prensa de Compromisu por Xixón

Comentarios