UNA realizará hoy domingo una ofrenda floral en recuerdo de las mujeres asesinadas por la violencia machista

Nota de prensa de Unidá Nacionalista Asturiana

Castellano
UNA realizará una ofrenda floral en la Madre del Emigrante en recuerdo de las mujeres asesinadas por la violencia machista, con cinco rosas con nombre propio.
Se realizará el domingo 28 de noviembre a las 12:00 horas, para participar posteriormente en el resto de convocatorias que se realizaran en Xixón.
Unidá Nacionalista Asturiana de Xixón realizará una ofrenda floral en la Madre del Emigrante de Xixón el domingo 28 de noviembre a las 12:00 horas, que consistirá en homenajear a las cinco mujeres muertas por la violencia machista este año en Asturies depositando cinco rosas con nombre propio, una por cada una de las mujeres asesinadas, para recordar que más allá de las estadísticas, estamos hablando de cinco mujeres con nombres y apellidos.
Después de la ofrenda, los militantes de la organización participarán en el resto de convocatorias que se celebrarán posteriormente en la ciudad, y desde UNA animamos a todas las xixonesas y xixoneses a participar tanto en nuestra ofrenda floral como en el resto de actividades, y al ser posible que participen acompañados de sus hijas e hijos, hermanas y hermanos pequeños, etc., porque es necesario lograr un cambio de mentalidad que elimine los roles asignados a hombres y mujeres desde posiciones machistas.

Asturiano
UNA fadrá una ufrienda floral na Madre del Emigrante n'alcordanza de les muyeres asesinaes pola violencia machista, con cinco roses con nome propiu. Fadráse'l domingu 28 de payares a les 12:00 hores, pa participar darréu nel restu de convocatories que se fagan en Xixón.
Unidá Nacionalista Asturiana de Xixón fadrá una ufrienda floral na Madre del Emigrante de Xixón, el domingu 28 de payares a les 12:00 hores, que consistirá en facer homenaxe a los cinco muyeres muertes pola violencia machista anguaño n'Asturies depositando cinco roses con nome propiu, una por caúna de les muyeres asesinaes, pa recordar que más allá de les estadístiques, tamos falando de cinco mujer con nomes y apellíos.
Dempués de la ufrienda, los y les militantes de la organización participarán nel restu de convocatories que se celebrarán darréu na ciudá, y dende UNA animamos a toles y tolos xixoneses a participar tanto na nuestra ufrienda floral como nel restu d'actividaes, y a ser posible que participen acompañaos de les sos fíes y fíos, hermanes y hermanos pequeños, etc., porque ye necesariu llograr un cambéu de mentalidá que desanicie los roles asignaos a homes y muyeres dende posiciones machistes.

Comentarios