Unidá Nacionalista Asturiana acusa a Vulcano y Pymar de descapitalizar intencionadamente al astillero Juliana

Grúas astilleros en Gijón -Foto Asturias Verde-

La portavoz de UNA en Xixón, Yolanda González, considera que el laudo arbitral que obliga a Vulcano a pagar más de 32 millones de euros, no es sino una muestra más de la pésima gestión de los astilleros. Según declaró Yolanda “cada día es más evidente que la gestión que se lleva realizando desde hace años en relación con los astilleros es absolutamente nefasta".

Comunicado de prensa de Unidá Nacionalista Asturiana

Castellano
La portavoz de UNA en Xixón, Yolanda González, considera que el laudo arbitral que obliga a Vulcano a pagar más de 32 millones de euros, no es sino una muestra más de la pésima gestión de los astilleros.
UNA-Xixón considera inadmisible la participación de Pymar en todo este proceso, con un único objetivo, el cierre de Juliana, que va a costar más de 32 millones de euros a las arcas públicas y por lo tanto a los ciudadanos. UNA considera que cada día hay más evidencias de que la intención de Pymar con la colaboración de Vulcano era cerrar Juliana, al punto de que va a suponer un coste de millones de euros desmantelar estos astilleros públicos.
Yolanda González como portavoz de UNA en Xixón declaró que “cada día es más evidente que la gestión que se lleva realizando desde hace años en relación con los astilleros es absolutamente nefasta, empezando por la propia elección de la empresa Vulcano que evidentemente no ha sido la más adecuada” algo que “el tiempo, que todo lo pone en su sitio, ha evidenciado de una manera clamorosa”.
Yolanda González considera que todas las administraciones públicas implicadas, esto es, tanto el Ministerio de Industria como el Principado o el propio Ayuntamiento de Xixón “nos deben a los ciudadanos 32 millones de explicaciones sobre este escándalo, que muestran una vez más cómo nuestros responsables políticos no toman las decisiones teniendo en cuenta nuestros intereses”.
UNA traslada la preocupación de la organización ante “el despilfarro continuado que se está evidenciando en el gasto del dinero público, que casualmente siempre parece acabar en manos de los mismos”.

Asturiano
Unidá Nacionalista Asturiana acusa a Vulcano y Pymar de descapitalizar arrémente a Juliana.
La portavoz d’UNA en Xixón, Yolanda González, considera que’l llaudu arbitral qu’obliga a Vulcano a pagar más de 32 millones d’euros, nun ye otro qu’una muestra más de la pésima xestión de los astilleros.
UNA-Xixón ve inalmisible la participación de Pymar en tou esti procesu, con un únicu envís, el pieslle de Juliana, que va costar más de 32 millones d’euros a les arques públiques y polo tanto a los ciudadanos. UNA considera que cada día hai más evidencies de que la intención de Pymar cola collaboración de Vulcano yera pesllar Juliana, al puntu de que va suponer un costu de millones d’euros desmantelar estos astilleros públicos.
Yolanda González como portavoz de UNA en Xixón declaró que “cada día ye más evidente que la xestión que se vien faciendo dende hai años no que cinca a los astilleros ye absolutamente nefasta, entamando pela propia escoyeta de la empresa Vulcano qu’evidentemente nun foi la más amañosa” daqué que “el tiempu, que too lo pon nel so llugar, evidenció d’una manera clamorosa”.
Yolanda González cuida que toles alministraciones públiques implicaes, esto ye, tanto’l Ministeriu d’Industria como’l Principáu o’l propiu Conceyu de Xixón “débennos a los ciudadanos 32 millones d’esplicaciones sobre esti escándalu, qu’amuesen una vegada más cómo los nuestros responsables políticos nun tomen los determinos teniendo en cuenta los nuestros intereses”.
UNA tresllada la molición de la organización énte “el marafundiu continuu que se vien faciendo notoriu nel gastu del dineru público, que casualmente siempre paez acabar en manes de los mesmos”
UNA, Unidá Nacionalista Asturiana
+ MÁS INFORMACIÓN

Comentarios