La escandalosa destrucción de hórreos y patrimonio etnográfico en Xixón

Ayuntamiento de Gijón -Foto AsturiasVerde-

Nota de prensa de Andecha Astur
Castellano

Andecha Astur califica de escandalosa la destrucción del patrimonio etnográfico asturiano, hórreos en este nuevo caso, que estan llevando a cabo la Conseyería de Cultura y el Ayuntamientu Xixón con su dejadez y connivencia.
No es casualidad que solo en el Conceyu de Xixón desaparezcan más de media docena de hórreos y paneras en menos de un año, como son los conocidos casos de San Andrés de los Tacones y ahora en Tremañes. Mientras, las instituciones obligadas a proteger por ley estos elementos etnográficos singulares, consienten sin miramientos su destrucción.
El Ayuntamientu Xixón, con su voracidad urbanizadora, no tiene reparos en consentir la demolición de los hórreos -ahora también en Tremañes-. Seguramente el concejal de Cultura Tradicional, Jesús Montes -Churruca- alegará que se enteró por la prensa, que no sabía nada.
Andecha Astur considera que si tuviera un mínimo de honestidad debiera dimitir, al
igual que la Conseyera de Cultura, por su nefasta política destructora del patrimonio
asturiano.

Asturiano
Escandalosa destruición d’horros y padrimoniu etnográficu en Xixón

Andecha Astur califica d’escandalosa la destruición del padrimoniu etnográfico asturianu, horros nesti nueu casu, que tan llevando alantre la Conseyería Cultura y l’Ayuntamientu Xixón cola so dexadez y connivencia.
Nun ye casualidá que solo nel Conceyu Xixón esapaezan más de media docena horros y
paneres en menos d’un añu, comu son los conocíos casos de San Andés de los Tacones y agora en Tremañes. Metantu, les istituciones obligaes a protexer por llei estos ellementos etnográficos singulares, consienten ensin miramientos la so destruición.
L’Ayuntamientu Xixón, cola so voracidá urbanizaora, nun tien reparos en consentir la
demolición de los horros -agora tamién en Tremañes-. Seguramente’l conceyal de Cultura Tradicional, Jesús Montes -Churruca- altricará que s’enteró pela prensa, que nun sabía un res.
Andecha Astur consideraque si toviere un mínimu d’honestidá debiere dimitil, lo mesmo que la Conseyera de Cultura, pola so nefasta política destructora del patrimoniu asturianu.
Andecha Astur

Comentarios

  1. Hola. ¿Saben algo de lo que estan haciendo con la iglesia de Veriña y los horreos que habían alli?
    Gracias

    ResponderEliminar

Publicar un comentario